רעיונות לארוחת בוקר

ארוחת הבוקר נחשבת לארוחה החשובה ביותר במהלך היום. דיאטנים, ספורטאים, רופאים ואנשי מקצוע רבים ממליצים לא לשכוח את ארוחת הבוקר גם בימים צפופים ופחות שגרתיים. על מנת לעשות לכם את הבחירה קלה יותר הבאנו מספר רעיונות לארוחת בוקר שלא תשכחו:

ארוחות בוקר מגיעות בצבעים שונים, גדלים שונים ועם מרכיבים שונים. כל אחד אוהב את ארוחת הבוקר שלו לפי צרכיו האישיים. אז אילו עוד ארוחות בוקר ניתן להכין? קבלו רעיונות לארוחת בוקר שיעשו לכם את היום.

רעיונות לארוחת בוקר

  1. בננה על מקל:
    ארוחת בוקר לא שגרתית אך טעימה בטירוף. ארוחת בוקר זו מתאימה לילדים ובזכות הבננה היא מלאה בערכים תזונתיים. אם רציתם רעיונות לארוחת בוקר מחוץ לקופסא אזי הרי לכם.
    אופן ההכנה:
    ניקח בננה אחת ונחצה אותה לחצי.
    לכל חצי בננה נחבר מקל ארטיק.
    ניתבול את הבננה ביוגורט ונפזר מעל גרנולה.
    נעביר למקפיא לכמה שעות (מומלץ לילה שלם) ונוציא.
    בתיאבון!
  2. מוזלי עם כל טוב:
    אחד המאכלים שיש עליו קונצנזוס הוא המוזלי. המוזלי מתאים בעיקר בתקופת הקיץ בזכות העובדה שזו העונה של פירות טעימים וגם כי המוזלי מגיע קר וצונן – מושלם לתקופה החמה.
    אופן ההכנה:
    ניקח דבש או סילאן, גרגירי רימון, חתיכות אגס, פלחי תפוח, מעט תפוז, אפשר גם להוסיף תותים.
    נשפוך הכל לתוך צלחת עמוקה ונערבב היטב.
    לאחר עירבוב טוב ושכל התכולה אחידה ניתן להוסיף מעט קינמון ולהתחיל לאכול.
  3. ארוחת טונה:
    כאשר מדברים על רעיונות לארוחת בוקר אי אפשר שלא לחשוב על ארוחת בוקר עם טונה. עם הטונה ניתן לעשות כמעט הכל, היא מתאימה לארוחת בוקר, צהריים, ערב וגם ארוחת ביניים.
    אופן ההכנה:

    תחילה נתחיל מסלט טונה. סלט הטונה מורכב מסלט ירקות פשוט בתוספת ביצה וטונה.
    נמשיך בטוסטים עם חמאה בתוספת טונה ומלפפון חמוץ.
    ומנה נוספת בארוחה היא סלט טונה בריא אותו נכין ללא מיונז! סלט הטונה יהיה עם טונה, ביצה, מלפפון חמוץ ועגבניה.
  4. טורטיה עם אבוקדו:
    טורטיה, הלחם הלטיני שכבש את ישראל. ארוחת הבוקר הזו היא ממש חשיבה מחץ לקופסא, כאשר מדברים על רעיונות לארוחת בוקר אזי הרעיון הבא בהחלט יפתיע את הסועדים שלכם.
    אופן ההכנה:
    ניקח טורטיה בגודל מחבט ונניח אותה על השיש במטבח.
    במקבלי נוסיף שמן למחבת ונחכה עד לחימום השמן.
    לאחר שהשמן רתח, נניח את הטורטיה על המחבת למשך 20 שניות ונהפוך צד.
    מיד לאחר שהפכנו צד, נשפוך על הטורטיה ביצה באופן שווה.
    לאחר שהביצה הפכה לחביתה נוסיף גבינה צהובה ונוציא את הטורטיה מחוץ למחבת להצטנן.
    לאחר שהטורטיה התקררה מעט נוסיף מריחה מכובדת של אבוקדו ונוסיף מעליו פרוסות עגבניה.
    ניסגור היטב את הטורטיה בצורה של לאפה או פיתה ופשוט להתחיל לאכול.
    בתיאבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *